štvrtok 7. februára 2013

Pavel Dvorak a historia Bratislavy

Ako povedal Pavel Dvorak, historia sa sklada z pribehov a kazdy mame svoj vlastny pohlad na pravdu. Tak dnes som sa po praci vybral do TN na stretnutie s historiou a najznamejsim slovenskym historikom. Spojil som prijemne s uzitocnym. Cesta sa zacala pomerne zle a nervozne. Namiesto kludnej cesty som sa musel ponahlat na stanicu, kvoli detskej rozmarnosti zakaznika. Nevadi, do TN som dorazil zavcasu. Aj som si odlovil tri geokesky v Trencine. Ta stvrta bohuzial odolala. Nechal som si i dostatok casu na najdenie kniznice. Kto mal vediet, ze Verejna kniznica ma v Trencine az tri budovy. Takze na stretnutie do uplne natrieskanej zasadacky, ci spolocenskej miestnosti som dorazil az polhodinu po zaciatku. Pricom som nevedomky kruzil okolo miesta konania a presiel som okolo asi 3 az 5 krat. Az potom ma napadlo pozriet na tuto stranku - FB, a pozriet si adresu miesta konania. Tento mini vyletik do nasho historickeho mesta na Vahu sa jednoznacne oplatil. Teraz prispievam svojou troskou do historie. A kedze nielen slovom je clovek zivy, tak dobru chut k veceri. ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára